lørdag 23. august 2008

Litt nye LO'er

Har gått litt tregt med scrappingen av LO'er i det siste. Føler jeg er litt stuck i gamle vaner....
Men har da fått laget noen som muligens er verd å legge på nett. (har vært litt treg å scanne i det siste, så det kommer noen stykker på en gang her.

Dette er en lift til Jakta på Arctic.


Denne er fra påska i fjor. Fikk idèen med KvikkLunch-fargene fra Hege HB, og synes det var litt kult. Ellers så ble den temmelig enkel. Trenger seriøst et kurs i å stæsje!!!


Disse bildene er også ganske gamle. (mai-o7) Prøver å komme litt ajour med gamle bilder. Jo eldre bildene blir jo vanskeligere synes jeg det er å scrappe hverdagsbilder.


Den siste her av Henrik er fra i sommer. Endelig skjønnte han hvordan man skulle drikke av flaske :o)


Takk for titten :o)

6 kommentarer:

Veronica sa...

Kjempefine Loer!
Spesielt den siste likte jeg veldig godt:) Likte swirlen og kortongen bak bildet:)

SILJE sa...

Så flotte LO'er. Den siste var skikkelig søt!!

cathrineangelica sa...

synes du er veldige krative og fine loer jeg:)

likte spesielt den siste:):)
og må nevne kvikk lunchen..
kul! hihi

isabell sa...

Flotte LOer:) Den til jakta var bare nydelig! Likte også den der du har brukt mange bilder uten at den ble rotete, den tror jeg må liftes;) har så masser bilder ligganes som er vanskelig å komme igang med... :)

Ha en fin søndag! klem

Linn sa...

OMG jente som du har scrappa, er søkk imponert og sååå sinnsykt fine LOer og ikke minst titler! Den Koste(r) valsen var genial!!! lo godt og nesten som man hører musikk og ser henne danse hihi! Stilig den med kvikklunsj nå fikk jeg lyst på sjokolade, sukk! Og så vakker den første når dere alle sier hei til lille Henrik. Og siste var knall flott, du har en utrolig lekker håndskrift! Får aldri i livet til å få det så jevnt og igjen er farvene perfekte på alt du lager!

Unknown sa...

Nydelige LOer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...