fredag 2. januar 2009

Et lite raid...

....i gamle bilder. Har gjort et lite innhogg i romjula, og blitt ajour med bildene fra 2007.
Vanskelig med hverdagsbilder som er gamle. Bilder fra jul og høytid er enklere.
Men nå er iallefall alle bildene som skal scrappes fra 2007 scrappet.
Må kanskje hive meg rundt å scrappe 2008-julebildene med en gang, ellers blir det ikke før til neste jul :o)

Først en hverdagsLO av Eline som maler.


Akebrettur før jul i fjor.


Eline sovnet med leketøyskatalogen i fanget.


Julemorgen med julestrømpe.


Den store julegaven i 2007.


Bare noen vakre bilder fra julaften-07


Fjorårets juletre, men Elines julekule.


Mange dårlige innebilder samlet på en plass :o)
Skissen fant jeg på Pencil Lines, men den levde visst sitt eget liv....


Det var romjulens produksjon fra denne kanten. Deilig å scrappe litt 12x12 etter uker og måneder med julekort og minialbum, og gaveposer og alskens.
Takk for at du titter og godt nytt år :)

5 kommentarer:

Nora sa...

Godt nytt år:D

Utrolig mange flotte LOer! Liker så godt de ryddige oppsettene dine:) Sirkelpynten på den øverste var kjempekul:)

Hildegunn sa...

Nydelige LOer du har laget!
Kjekt å komme ajour med bildene fra 2007 om det så står igjen mange fra 2008!

Godt nytt år!

Store og små sa...

Fantastisk flott, Lise. Jeg elsker stilen din.
Du klarer den oversiktlige, rene stilen uten at det er kjedelig et sekund.

Imponert!

Veronica sa...

Nydelige Loer! Og kjempedyktig av deg å bli ferdig med 2007! Jeg klarer aldri å scrappe meg "ferdig" eller bli oppdater, så det beundrer jeg virkelig av deg:)

Linn sa...

Vettu Lise, du er bare heeelt utrolig! Jeg blir bare målløs og vet ikke hvor jeg skla begynne å kommentere! Du har alltid et eller annet på LOen som er prikken over I'en og får temaet i fokus! Fantastisk!!!!!!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...