lørdag 10. januar 2009

Klar til dåp

Noen venner skal ha barnedåp på søndag, og i den anledning har jeg laget en dåpsboks.
Boksen er laget av kartong og pyntet med Basicgrey-ark, papirblonder, tags, retroblomster, brads og rondeller.


Detaljer fra lokket, hvor jeg selvfølgelig har klart å få med en skrivefeil. Må fikse det etter dåpen.


Innsiden i sin helhet. Diktene er skrevet ut på PC'en i favoritt-fonten Fabolus 50's


QK-ballonger og scrappers-floss. "Bakgrunnen" er baksiden av et mønsterark, stemplet med et stempel fra Grunge-collection fra Stempelglede.


QK-swirl, bånd og Pyntenål (som jeg fikk i adventskalenderen fra min svigerinne)


Sammenrullet 200-lapp, bånd, tags fra Word Window Punchen og en liten charm.
Teksten er skrevet ut på PC'en.


Svigermor bestilte et kort til samme dåpen. Har prøvd meg på et brettekort. Alltid gøy med noe nytt. Bildet er hentet fra nettet.
Arkene er fra Papirdesign. Tekst-stemplene fra Stempelglede og datostempelet fra Heidi Swapp.
Swirlene fra Autum Leaves.


Navnet er skrevet med QK Britannia

Litt annen vinkel.


Takk for at du titter :o)

1 kommentar:

Pia sa...

Hvor er det nogle fine ting du har lavet , en nydelig dåbs æske,fine farver

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...