lørdag 31. januar 2009

scRapp #1 hos ScrappeMania

Jeg hadde planer om å lifte denne nydelige kalenderen av Anne Kristine i det øyeblikket jeg så den første gang. Og når den kom som en utfordring på ScrappeMania, så måtte jeg bare hive meg rundt.

De to første mnd. er CSE (copy and steal everything) av orginalen. Men så hadde hun jo kun laget to mnd, så da måtte jeg tenke selv videre (fillern! *knis*)

Men jeg beholdt idèen med å male et eller annet på siden som var relatert til gjeldende mnd. Ikke bare bare å komme på noe....

Motivene er malt med distresser.Bakgrunnen er gamle boksider og kalenderen er fra et kalenderark fra Papirdesign.
Ellers har jeg pyntet med litt bånd, knapper, blomster og charms (bestemte meg for at det skulle være en charm på hver mnd. Har kjøpt masse charms, men er ikke så flink å bruke det......

Jan., feb. og mars


April, mai og juni


Januar og vinter

Februar og kjærlighet

Mars og hestehov

April og påskeliljer

Mai og flagg

Juni, sol og sommer

De resterende mnd. har jeg planer om å lime på baksiden, slik at jeg snur hele kalenderen halveis i året. Takk for at du titter og takk til Anne Kristine for flott inspirasjon.

6 kommentarer:

Heidi sa...

For en nydelig kalender

isabell sa...

Det var en flott kalender du hadde laget:)
Har laget en slik jeg også,å akkurat lagt ut i min blogg.
Men jeg har ikke vært så flink at jeg har malt noe på sidene..
Det var kjempefint sån som du har gjort det:)

Klem Isabell

Siv Anne sa...

Nydelig flott kalender.

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Virkelig nydelig kalender du har laget - gøy ikke sant?
Camilla:-) ScrappeMania

Marianne Hope sa...

Her har du gjort en kjempejobb! Flott! Takk for at du deltar

Anonym sa...

For en NYDELIG kalender! Jeg har sett en del av det du lager, og du er bare SUPERDYKTIG! Liker så godt alle de små detaljene du får med på det du lager.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...