lørdag 7. februar 2009

Designbidrag for TreL

Fikk en flott Valentines-pakke hos Linda, og har kost meg med å lage litt valentines-greier.
Først en venninne-gave. Boksen er laget i kartong, med vindu i transparent. Panelene er stemplet med stempel fra Stempelglede (Grunge collection)

Pynten rundt selve muffinsen er laget av kartong og stempel fra Ankas Design og Papirdesign.


Og sånn ser det ut med muffinsen inni. :)

Har også laget et posekort. Her er det brukt kartong, rubons fra Basicgrey, Papirblonde-hjerter, chipboardhjerte, glitter, sløyfe og scrappersfloss.
Stempelet er fra Ankas Design


Inni er det kartong, ark og pynt fra Little Yellow Bicykle.
På tagen har jeg printet ut siste vers av Halvdan Sivertsens Kjærlighetsvisa.


Litt detaljer.

Det meste jeg har brukt finnes i butikken til Linda.
Takk for at du titter.



8 kommentarer:

Nora sa...

Den muffins-"vesken" var jo bare genial.. Veldig kreativt og utrolig nydelig pyntet også!

Unknown sa...

Knallstili den muffinsen

Aina sa...

Stilig kort! Den muffins-boksen var kjemeartig! kreativ løsning, og lekkert pyntebånd på muffinsen

Vibeke sa...

Jeg forelsket meg også helt i den muffins-boksen!!! Selv om alt det andre også var lekkert:)

Line A sa...

Utrolig flotte ting!
Du er så kreativ... ;)

xmonic sa...

Så herlig muffins eske. Tror jeg må prøve meg på en slik jeg oxo! :) Namnam!

Vært kjempeflott om du hadde åpnet bloggen din for selvstendige bloggere oxo :D

(www.xmonic.net/xmonic)

Lise sa...

Maria: Skjønnte ikke kommentaren din om å åpne bloggen. Hva betyr det? Kan ikke hvem som helst se bloggen min?

Marie sa...

Snublet akkuratt over bloggen din, og må si at du lager så masse fint! Jeg lurte også på om du har noen mal til den esken du har puttet muffinsen i som du har lyst til å dele?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...