onsdag 1. april 2009

Etter helgetreffet...

Vi hadde et heidundrende helgetreff i Bodø sist helg.
50 damer var samlet for å scrappe og skravle, og vi storkoste oss.
Vi hadde varierte oppgaver. Både skisser og lifter og inspirasjons-oppgaver.
Fikk til og med gjort litt. 7 LO'er og to kort ble resultatet

Denne første er laget etter en skisse.


Og dette er en lift av sarahlm på Twopeas. Synes dette bildet er så hærlig. Henriks første dag i barnehagen.


Her skulle vi la oss inspirere av et bilde.


Dette er en lift av Lotten på Minneriket.
Endelig fikk jeg til å bruke knapper. :o)


Ikke ofte jeg scrapper i gult. Denne er laget etter en skisse.

Vi hadde også en fri oppgave "lag hva du vil" Så da ble det et lodd i potten for denne LO'en også.
(men vinnerlykken hadde jeg ikke med meg)
Har enda en LO som mangler tittel, og kortene har jeg ikke fått tatt bilder av, så de får komme etterhvert.
Vi hadde en kjempehelg! Gleder meg allerede til neste gang. :o)
Takk for at du titter

5 kommentarer:

Linda sa...

oi her var det jammen MASSE inspirasjon!! Og så mange du har rukket å lagd! Digget den der du skulle bli inspirer av et bilde, kjempekult oppsett, og kult tema!!

Sasha sa...

Så masse flott du har laget på treff:)
Som alltid er dine LO'er så rene og fine på en måte(dårlig på å forklare). Jeg synes aldri mine blir skikkelig ferdige, roter meg bort med et eller annet. Det gjør iallefall ikke du.
Knappene fikk du virkelig til å bruke(på flere LO'er ser jeg).
Likte også den "trappe"-LO'en skikkelig godt, den var så frisk og fin.

Linda sa...

Utrolig mye flott du fikk laga! Og for et koselig treff det var!
Ha en herlig påske!!
Klem

Bealor sa...

Så mange flotte LOer du har laget - og på treff i tillegg. Pleier ikke å få scrappet stort da jeg, blir mest skravling. Jeg DIGGER den LO'en av trappeklatreren!!

Anonym sa...

Utrolig flotte LOer dette, spesielt likte jeg den øverste med blomstene oppover på siden! Her var det mye inspirasjon å hente!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...