fredag 25. juni 2010

Noen flere bokser {DT TreL}

Fikk noen ferdig-bokser hos Linda, som jeg skulle lage noe av.
Og dette ble resultatet.

Boksene er malt med akrylmaling og kledd med ark fra Shabby Green Door.
Begge er pyntet med diverse blomster og roseblad-punchen fra Martha Stewart.



Detaljer fra lokket.



Boks nr. 2 er limt sammen av to bokser til en "kake".
Også denne er malt og kledd med papir fra samme produsent.
Her har jeg i tillegg stemplet på arket med Vintage Background,
også fra Shabby Green Door.



Detalj fra lokket.



Og sånn ser den ut åpen:



Du finner mange ulike bokser, og ark og pynt til å kle dem,
hos TreL

Ta en titt da vel.


Klem,
Lise

1 kommentar:

Anonym sa...

Du er virkelig dronninga av gavebokser, du, Lise! De er jo simpelten perfekte! Jeg har enda ikke våget å prøve meg på noe slikt - tror ikke jeg har tålmodighet til det. Men fortsetter å beundre verkene dine igjen og igjen. Satser på å se noen av dem live hos TreL i sommer :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...