tirsdag 19. juli 2011

Vimpler i vinden {DT TreL.no}

Nå er det lenge siden sist :) Deilig med ferie, men godt å være hjemme igjen.
Og deilig med scrappelyst. Har vært litt labert i den siste tiden. Tror nok det beror på at jeg "venter"
på nytt scrapperom. Mer om det i et senere innlegg.
Nå som Linda har fått så flott ny butikk, så benyttet jeg anledningen til å lage noen vimpler.
Det er jo så i tiden.... :-)



De er ganske enkelt laget. Jeg har skjært til vimpler av ark fra Primas Sweet Fairy-serie.
Fargeglade sommerlige ark, med de søteste feene på :)
Bokstavene har jeg klippet ut i Bazzill, og pyntet med små papirroser fra TreL.
Jeg har festet vimplene på hamptråd.
(trykk på bildet, så får du se en større utgave)

Vimpelrekken henger i nybutikken, som stadig vekk får inn nyheter :-)

 
Ha en flott kveld.
Klem, Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...