søndag 19. februar 2012

Baby-prosjekt {DT Papirdesign}

Endelig har jeg hatt tid til å kose meg med de nye papirene. :)
Jeg har laget en gaveboks til baby, fra den nye serien Herman og Emilie.
Jeg har brukt begge sidene av arkene Broderi og Emilie.
Kortet er festet direkte oppå gaveboksen med 3D-puter fra Papirdesign.
Jeg elsker disse putene, for de er ganske tykke, men samtidig faste, sånn at ikke de blir skviset flat i et album eller lignende. Fronten av kortet er pyntet med papirroser fra PD.

 
Inni kortet har jeg stemplet noen hyggelige ord fra en stempelplate, også fra PD.
Jeg har valgt å lage en tag for å skrive personlig hilsen på. 
Så slipper men å skrive direkte oppå boksen. 
I tagen har jeg festet et lite bånd fra PD, som det står En liten jente på.


Gaveesken består av 4 skuffer. Hver av skuffene er 2x4", så det er plass til litt oppi dem.
Selve konstruksjonen er laget av Bazzill, og måler 6,5"x6,5"
Topp og bunn er laget med to lag bazzill, hvor jeg har limt blonder mellom.
 

 Jeg har brukt små roser som håndtak på skuffene. 


 Fronten på kortet er kun pyntet med noen få roser, for arket er så vakkert i seg selv.


Gleder meg til å lage mer med disse nydelige papirene.
Har også fått den nye Konfirmasjons-serien i hus, og de er så mye lekkert :)

Ha en flott søndag.

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...