mandag 9. april 2012

To poser

Det har ikke vært så mye søm i det siste, men jeg har sydd disse to.

Scrappeveska mi trengte nytt trekk, for det gamle var så trangt. Så da var det enten å rydde i veska eller å sy nytt trekk. Jeg valgte det siste..... :)
Jeg har sydd den i svart bommullstoff, med et lysegrønt pyntebånd ( som matcher resten av scrappeveskene og kofferten min) En enkel løpegang på toppen for å snurpe den igjen.


I samme slengen lagde jeg en til min gode venninne Rita ( som ved flere anledninger har lagt press på meg om at hun ønsket seg en sånn.... *knis*)
Rita er veldig glad i lilla, så da ble vesken hennes lilla :)
Og hun ble veldig glad for den :)
 

I kveld har jeg sydd en kjole til Elines dukke.
Den kommer her etterhvert :)

Nå er Påskeferien over og hverdagen starter aldeles straks.
Nyt resten av kvelden :)

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...