tirsdag 3. juli 2012

Endelig noen LO'er :)

Det er seriøst evigheter siden jeg scrappet LO'er.
Hele mai og juni var fylt med kort og annet.
Utrolig deilig å scrappe noen bilder igjen, selv om jeg ikke ble superfornøyd med noen av dem.
Men jeg fikk da testet mine nye Tim Holtz-stempel på begge, og det er jeg veldig fornøyd med.

Den første her er laget med ark fra Maja Design. Passet utrolig godt til de lilla klærne til Eline, som knapt vises gjennom tåken. Klistrealfa fra  Papirdesign og lilla Thickers for å toppe det hele.


Den neste her er kjempegamle bilder. Fra Elines første tur til tannlegen.
Ark og Chipboardfigur fra MME.
Thickers med glitter og litt Glimmermist.


Håper å få tid til masse scrapping når ferien tar til etter helgen :)

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...