mandag 10. september 2012

Papermania og Inkido {DT treL.no}

Da er juleforberedelsene i gang.
 
Jeg har testet ut noen nydelige stempler fra Papermania, sammen med juleark fra Inkido.
Motivene er farvelagt med ProMarkers. 
Det var gøy å ta dem frem igjen, da de har fått ligge i fred en stund.....
Siden motivene er så detaljerte har jeg valgt å holde meg til et enkelt oppsett og en "snever" fargeskala.


Papirene er inket, og rufset rundt kanten med en papir-distresser.
Tekststempelet er et gammelt et.
Mønsterarkene er fra Inkido, fra serien Coming home for christmas


Det kan nesten ikke gjøres enklere enn dette.
Moteivet er holdt i grått, grønt og rødt.
Ellers er det hvit Bazzill og alfabetstickers fra Glitz. 
 

På det siste kortet, har jeg invilget meg litt pynt.
Stanset ut med en Martha Stewart-punch.
Disse arkene er fra samme serie som det første kortet. 
 

Håper du har hatt en flott helg, og får en fin uke som kommer.
Klem,
Lise
 

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...