tirsdag 16. oktober 2012

Tiden flyr....

Og som den flyr....
Synes ikke jeg rekker noen ting for tiden.
Det nærmer seg helgetreff i Bodø, og jeg har ikke planlagt eller pakket noen ting.
Men jeg kan jo vise frem noe jeg har laget til Henrik sitt rom.

Kjøpte noen flotte pappbokstaver på TreL.no.
De er ca 10 cm høy.
Disse har jeg dekorert på uligt vis. Noen er malt og noen har fått papirforside av rester. 
Noen er kledd med metalltape fra Biltema. (etterpå har jeg laget mønster på dem, og gnidd på litt sort maling for en slitt look)


Tenkte jeg skulle sette disse opp på ei bildehylle til pynt på rommet hans.
Har laget til Eline også, i en litt annen stil. Bilde kommer etterhvert.

Klem,
Lise

1 kommentar:

Kreativelena sa...

Disse var jo rå stilige. Tenker poden ble veldig glad iallefall :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...