søndag 10. februar 2013

Tim Holtz-tags i februar

Da ble det tags denne mnd også. Ble ikke strålende fornøyd med resultatet, men når en liten Pitstop på scrapperommet er alt man har tid til denne mnd. , så får man se seg fornøyd bare man lager noe.

Også denne gang har jeg valgt å lage en "his & her's" tag.
Synes det er litt morsomt å se hvor ulike to tags med samme teknikk kan bli, bare for at de har ulike farger. Disse derimot ble egentlig ganske lik.

Tim Holtz brukte et blueprint-stempel med hjerter dame på. Det har ikke jeg, men jeg hadde derimot en kortstokk. Så da finner vi på noe annet.


 Spar Knekt-tagen går i brunt. "Happy birthday" er Kraftcore-kartong som er kjørt i en embossingfolder, og pusset med sandpapir etterpå.


Hjerter Dame går i rødt. Samme teknikken er brukt her.
Hånden er fra Panduro og charmsen er fra Kort & Godt.
Tissue-tape til pynt i toppen.


Jeg var så heldig å bli tilfeldig trukket ut i bloggen til Tim Holtz på januar-tag'en, så jeg har et gavekort som venter på meg på Simon Says Stamps.
Gleder meg til å ta det i bruk.
Tror kanskje det blir noen Tim Holtz-stempel.... :)

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...