lørdag 11. mai 2013

Mai-tag fra Tim Holtz

Mai-tagen til Tim Holtz var veldig kul. 
Og jeg kosa meg skikkelig når jeg skulle lage min engen variant. 
Bakgrunnen er laget med Distress-stains Brushed Corduroy, Peacock Feathers og Peeled Paint.
Tag'en har jeg stanset ut i Aquarell-papir (200g) Har funnet ut at jeg liker veldig godt å jobbe med tag'ene i aquarell-papir.
Noen gamle rubons fra BoBunny's Mamarazzi-serie. Stempel av prøvedukken er fra Tim Holtz.
For å fortsette sy-temaet, valgte jeg å bruke en knapp til pynt. Den har jeg pyntet med rub-ons.
Bånd istedefor filmstripe.
"Gratulerer med dagen" er et stempel fra Kort og Godt.
Crinkle-ribbon fra Tim Holtz, farget med et utvalg av Distress Stains.



Ha en fin lørdag.

Klem,
Lise

1 kommentar:

Anonym sa...

Google isn't translating very well tonight so I'm not sure what you have written. The tag is lovely - the combination of colours looks really nice.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...